Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 00:03 - Един възможен отговор freeoldmen
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 6495 Коментари: 43 Гласове:
12

Последна промяна: 17.04.2018 00:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Пол Крейг Робъртс, бивш съветник на президента Рейгън, не някой плиткоумен санитар или...:

          Свидетелство за хуманноста и моралното величие на руското правителство, водено от Владимир Путин е това, че то реши да си затвори очите за атаката, за да може Доналд Тръмп да съхрани авторитета си. За наше общо съжаление, резултатът от руската щедрост няма да са благодарностите, които руснаците заслужават. Русия и Путин няма да бъдат похвалени за това, че спасиха Тръмп от това да се откаже, или да бъде потопена цялата му флотилия, а неговите бомбардировачи да бъдат свалени.
          Намеренията на Русия не бяха да избегнат конфликт и това не беше направено защото Русия е уплашена от армията на САЩ, а само защото Русия разбира, че си има работа с правителство на психопати, които имат волята не само да разрушат седем мюсюлмански страни през последните 17 години, но и цялото човечество.
          Именно затова Путин избягва всяка оркестрирана конфронтация и защитава международните закони и правовите норми.
          Резултатът обаче няма да е този, който очаква всеки хуманен човек. Резултатът от руския хуманизъм е, че той ще провокира нови провокации от злото, което представлява Западът.
          Независимо от това, че руското правителство имаше само добри намерения, моралното съзнание и загриженоста за другите на Русия водят света към Армагедон. Причината е, че неоконите, които контролират американската външна политика няма да спрат да инсценират събития, за които после да хвърлят вината върху Русия. Колкото по-дълго чака Москва преди накрая да сложи край на това, толкова по-остри ще стават провокациите.

          И тъй нататък...

          А чехълчетата нека си плуват...






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Блеки, остави ги чехълчетата. Не забравяй лопатата!
17.04.2018 00:51
Утре, както пожела и определи... Където ти определи...
ЩЕ БЪДЕМ И ДВАМАТА С РАДО (ГЕТИ)!

Ако случайно закъсняваш (случва се) и ще дойдеш след 17:30 - 0885 844 955 е ГСМ-номер, на който, моля, да позвъниш, за да ти кажа от многото кафенета наоколо, къде СМЕ.
Няма да ти стоИМ повече от 15-20 минути пред "Тетевен" диван-чопраз. Ще седнем на по бира в близост ("Хепи" примерно - супер близо е, а и има добра кухня като за този вид заведения).

НЕ ЗАБРАВЯЙ ЛОПАТАТА!

И да повторя: ГЕТИ, НА КОГОТО С ИКОНОМИСТА СТЕ СЕ МЪЖЕЕЛИ КОЛКО ЛИ ПЪТИ - ЩЕ БЪДЕ С МЕН!

Повтарям:
ГЕТИ ЩЕ БЪДЕ НА МЯСТОТО ТОЧНО КАКТО ИЗРИЧНО ДЪРЖЕШЕ!

Георги Стоименов
цитирай
2. blackpredator - чакам "акростиха",
17.04.2018 01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там
цитирай
3. starforlife - Ха ха ха
17.04.2018 01:10
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.
цитирай
4. shambala - .
17.04.2018 01:23
Гочето се държи като ревнив гей. И ще 'доведе' гети като негова метреса :)))
цитирай
5. getmans1 - . . . Блеки /глейш ли колко съм вел...
17.04.2018 01:27
... Блеки /глейш ли колко съм великодушен/ и аз чакам да си толкова великодушен да насиш и едно ГРЕБЛО /Стар, гребло а не лопата/ и за мен.
Тамън ще си го сложа под тентата за ... интериор:)))


blackpredator написа:
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

цитирай
6. starforlife - Гребло беше, да. Прав си.
17.04.2018 01:32
Ама беше и лопата. Греблолопата.

Но путьото усещаш ли, че няма да дойде, защото е пълен чикиджия?

НИЕ ОБАЧЕ ЩЕ БЪДЕМ ТАМ!
Защото НЕ СМЕ!

ПС: Някакъв недоклатен сливоч ли се опитва да ни духа тук или така ми се струва?
(Дето блеки бил заявил, че била слива и то дрислива.)
цитирай
7. shambala - .
17.04.2018 01:35
Гети, гоче, като си чуквате среща не забравяйте да си вземете вазелинче. После да разкажете как е минала първата ви нощ. Много се радвам за вас
цитирай
8. getmans1 - . . . Милчка Убави цици си имаме и у нас ...
17.04.2018 01:53
... Милчка Убави цици си имаме и у нас /благорско на Бога и ... и моя милост, че съм се погрижил/, комшийката на село и тя не лъже тъй,че не ма мисли.



shambala написа:
Гети, гоче, като си чуквате среща не забравяйте да си вземете вазелинче. После да разкажете как е минала първата ви нощ. Много се радвам за вас

цитирай
9. apostapostoloff - Руснаците са въшкари и мизерници,
17.04.2018 05:57
които нямат ресурс да воюват. Техният БВП е по- малък от този на Италия, затова тези прошляци са заделили само 60 милиарда за отбрана, докато САЩ са вложили 600 милиарда, т. е. 10 пъти повече за отбрана.

Русия ще нанесе ядрен удра тогава, когато Албания нападне Германия.
цитирай
10. blackpredator - путьо си ти Гоче
17.04.2018 08:28
тъжно нафукан, досаден многоников травестит, при това като сродната
ти дружка и доста подличък..
цитирай
11. blackpredator - Шамби,
17.04.2018 08:35
;*
цитирай
12. blackpredator - Постоле,
17.04.2018 08:37
Мецан и на боровинкова диета се е Мецан
цитирай
13. vencivaleri1951 - Не е истина
17.04.2018 09:30
Сега "ново двадесет"-руснаците "зачистили" доказателствата/вероятно/ от хим атаката в Дума. И как може да стане това. Нали имаше там 50-70 трупа на деца и жени/ Ассад е направил отрова само за жени и деца/-как да се зачистят следите от това. Навярно са унищожили труповете, убили и изгорили болните и стресираните-като котката на Скрипал, пречистили въздух, вода, почва...Ба си нещастниците, ба си програмиста наежен и цитиращ Пентагона. Хайде цитирай ги пак тези смешници...
Те са позор за страните си!
цитирай
14. getmans1 - . . . Аз съм поканен на тази среща от ...
17.04.2018 10:03
... Аз съм поканен на тази среща от ЧП.
Явно е преценил, че малко свеж и здрав разум ще е нужен.


shambala написа:
Гети, гоче, като си чуквате среща не забравяйте да си вземете вазелинче. После да разкажете как е минала първата ви нощ. Много се радвам за вас

цитирай
15. starforlife - ~ 13. vencivaleri1951
17.04.2018 10:30
Венци, имам един единствен въпрос към теб:
ЗАЩО РУСНАЦИТЕ И ТЕХНИТЕ СИРИЙСКИ ДРУЖКИ НЕ ДОПУСКАХА 3 ДНИ БЕЛИТЕ КАСКИ НА СЗО ДО ДУМА?

А сега ме извини, но път ме чака.
цитирай
16. starforlife - ~ 14. getmans1
17.04.2018 10:32
getmans1 написа:
... Аз съм поканен на тази среща от ЧП.
Явно е преценил, че малко свеж и здрав разум ще е нужен

Аз също, Радо, съм поканен (със закана) от него.
Но вазелин ще нося, определено.
цитирай
17. vaquero - blackpredator,
17.04.2018 10:43
Все пак Тръмп си е техен агент, затова руснаците го пазят от сваляне от поста.
цитирай
18. blackpredator - Венци,
17.04.2018 14:02
vencivaleri1951 написа:
Сега "ново двадесет"-руснаците "зачистили" доказателствата/вероятно/ от хим атаката в Дума. И как може да стане това. Нали имаше там 50-70 трупа на деца и жени/ Ассад е направил отрова само за жени и деца/-как да се зачистят следите от това. Навярно са унищожили труповете, убили и изгорили болните и стресираните-като котката на Скрипал, пречистили въздух, вода, почва...Ба си нещастниците, ба си програмиста наежен и цитиращ Пентагона. Хайде цитирай ги пак тези смешници...
Те са позор за страните си!

рашките са канибали бе
само дечица тровят, ни един брадат муджахидин

белите каски са организация на СЗО, колкото аз съм крокодил
те са НПО, тъй наречена сирийска "Гражданска защита", нямаща нищо общо с правителството, а с "милата хуманна опозиция"
се едно да вярваш на нашите зелени за "зеленината" им..
цитирай
19. blackpredator - Вакеро,
17.04.2018 14:03
vaquero написа:
Все пак Тръмп си е техен агент, затова руснаците го пазят от сваляне от поста.

ми нали те си го избраха :)
цитирай
20. blackpredator - спокоен съм
17.04.2018 14:05
анонимен написа:
Блеки спокойно. Ще спука гума и ще се извини че уж не може задади това да доиде. Той и германския пудел са действени само на думи. :)

намирам Ловъра за много непочтен, та и оттам не видя смисъл..
сега очаквам оперетата
мелодията ще е като ручилото на гайда
талант е Ловъроти ;)
цитирай
21. merlin68 - Правилно изказване. В момента З...
17.04.2018 16:05
Правилно изказване. В момента Западът е като глутница бездомни псета, хем ги е страх, хем търсят знаци за страх в противника, нахъсват се сами и колкото повече противника им пуска фандък, толкова повече си вярват. Разбира се Путин досега е доказал, че без много приказки и без да отговаря на провокации, успява да вземе своето. Доказал е също, че при необходимост може да удря бързо и точно. Точно това се опитват в момента да забравят уличниците и си вдъхват кураж сас собственото си ръмжене. Путин сигурно добре знае какво прави, но все пак моето мнение е, че колкото по-навреме срита някой помияр в муцината, толкова по-безболезнено ще е за всички на планетата.
цитирай
22. getmans1 - Блеки, забравихме си един инстр...
17.04.2018 18:16
Блеки, забравихме си един инструмент в "Хепи"-то и та моля ако не ти е проблем да го потърсиш, че доста е скъп.
Няма нищо страшно, ние вече не сме в Русе!
цитирай
23. starforlife - Ралица. Най-хубавата сервитьорка се казва Ралица. Нея търси.
17.04.2018 19:01
Три дни ще те чака да ти даде жълтичката лопатка, а после ще я подари на детенцето си.
Така, че - побързай.

ПС: Радо, как намираш Корти?
Нали съм аз (според профайлърите тук) - убавица ли... съм?
Хааааа ха ха ха

Ееех, бле(й)ки, бле(й)ки... Страхлив охлюУФ си ти. А не предатор.
цитирай
24. shambala - .
17.04.2018 19:37
гети, гоче, не искам да ви сдухвам, ама изглежда, че Блеки го боли падката за вас, олигофрени :D
цитирай
25. cortana - А знаеш ли защо това няма как да е вярно?
17.04.2018 20:10
shМЪРКaЛа написа:
гети, гоче, не искам да ви сдухвам, ама изглежда, че Блеки го боли падката за вас, олигофрени :D
Защото той няма паДка. :) :) :)
цитирай
26. merlin68 - Това, че някои специалисти, вкл...
17.04.2018 20:40
Това, че някои специалисти, включая една журналистка, ментално не са прехвърлили 8 клас, отдавна съм го забелязал. Но това, че радостно го демонстрират, надхвърля очакванията ми.
Радвам се за Гетьо, ако има нещо положително в цялата работа, това е че направихте екскурзия на един пенсионер.
П.П.
Гетьо, заведоха ли те да видиш моста на Дружбата?
цитирай
27. germantiger - чух, че black реже венипочинал ...
17.04.2018 20:45
чух, че black реже вени

починал е от шубе

няколко дни нямало да влиза в блога

ПС
Шамбала - наскоро четохв блога, че си мъж

аз съм наивен човек и винаги приемам женските профили за женски и мъжките за мъжки, вероятно съм последния съобразил, че шамбалата е мУж

шамбала ти да не си с мъжки цици като путин мастита?
цитирай
28. blackpredator - бе който не стопля
17.04.2018 20:50
blackpredator написа:
чакам "акростиха" - ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

пътува..
цитирай
29. born - Блеки, който контактува с педали, нали знаеш какъв става покрай тях накрая.
17.04.2018 20:58
Няма да е зле да си по-внимателен . Особено ако ти се натискат на крака.
цитирай
30. blackpredator - Шамби,
17.04.2018 20:59
shambala написа:
гети, гоче, не искам да ви сдухвам, ама изглежда, че Блеки го боли падката за вас, олигофрени :D

кретените не са и чували
"падким на сласти и очень ласковым.."
цитирай
31. blackpredator - няма
17.04.2018 21:01
born написа:
Блеки, който контактува с педали, нали знаеш какъв става покрай тях накрая. Няма да е зле да си по-внимателен . Особено ако ти се натискат на крака.

стъпвам на пръсти
цитирай
32. blackpredator - Мерлине,
17.04.2018 21:07
тя инфантилистката мечтае за отряден председател в блога
още откак е тука
цитирай
33. getmans1 - . . . „ПаДка“, много точно казано и за ...
17.04.2018 21:42
... „ПаДка“, много точно казано и за съжаление не от мен!


blackpredator написа:
blackpredator написа:
чакам "акростиха" - ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

пътува..

цитирай
34. blackpredator - поредният кретен,
17.04.2018 21:55
дето бърка падка с патка
цитирай
35. shambala - .
17.04.2018 22:14
Нормално. На гети само патки са му в главата
цитирай
36. getmans1 - . . . Ха-ха-ха! От ЛС от Стар раз...
17.04.2018 22:35
... Ха-ха-ха!
От ЛС от Стар разбрах за поканата ТИ към мен и ето какво му отговорих на момента:
„Гребло отнасям, резил не ставам:))))
Изпратено: 15.04 21:14 От: getmans1

Изтрий“

Та кой „паДка“ и кой патка е ясно.


blackpredator написа:
дето бърка падка с патка

цитирай
37. missana - Всичко изречено е вярно.
17.04.2018 23:24
Само дето едва ли мотивът Русия да избере тази линия на поведение е спасяването честта на чичко Тръмп и на света от Армагедон. Просто това е единствено възможното поведение на Русия. На злото се отвръща с ненасилие и това Путин го следва не от християнски подбуди, а защото той и щабът му осъзнават целесъобразността на подобна политика. "Мекото и слабото /рано или късно/ побеждават твърдото и силното", както Давид побеждава Голиат. Запада избра лоша стратегия на инсценировки и провокации. Дори само една от тях да бъде демаскирана и ще попадне в сценария на лъжливото овчарче. Тогава въпросният Армагедон няма как да се състои, ала ще имаме работа с най-обикновен бумеранг!
цитирай
38. blackpredator - съгласен съм с теб Мисана,
18.04.2018 13:38
с уговорката, че англосаксите са толкова нагли, че и разкрита провокация не ги бърка
цитирай
39. mar866 - ...
18.04.2018 14:17
САЩ си затвориха очите за Крим, Русия за атаките и всичко е пито-платено.
Сега ще чакаме Ердоган да кацне насред София, да ни обяви за Османска империя и никой няма да гъкне. Хуманно, нали?
цитирай
40. blackpredator - ъхъ
18.04.2018 16:29
и Кьосем Султан Пискова ще стане дружинна на държавата
цитирай
41. mar866 - ...
18.04.2018 20:18
Блеки, чак сега прочетох коментарите;))) Ама Гечето да не е тръгнал за Русе да те бие? Споко, нема да се пуашиш копеуе !Гина така едно време ме преследваше, ама и двамата са един дол дренки.
цитирай
42. mar866 - ...
18.04.2018 20:24
starforlife написа:
Утре, както пожела и определи... Където ти определи...
ЩЕ БЪДЕМ И ДВАМАТА С РАДО (ГЕТИ)!

Май се свършиха бабите в блога, които ти връзваха, та мина на мъже ли?
И понеже Юла каза, че ти малък атрибута, та и лопата си си купил?
А аз се чудя защо Гети е толкова щастлив днес;)))) Дръжката, дръжката...
Ми...щом се обичат младите, нема лошо да се вземат...
цитирай
43. blackpredator - одил и се върнал
18.04.2018 21:26
mar866 написа:
Блеки, чак сега прочетох коментарите;))) Ама Гечето да не е тръгнал за Русе да те бие? Споко, нема да се пуашиш копеуе !Гина така едно време ме преследваше, ама и двамата са един дол дренки.

свободно време бол
нали е най-програмист
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6913702
Постинги: 1450
Коментари: 18256
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031