Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2018 18:52 - "Ще запаля огън от дъжда"
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 3269 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 09.08.2018 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                 image

                                                        

                                                          на Мариела






                                          Някой ден с дъжда
                                          нечакана ще дойдеш ти,
                                          щастлива, че с мечтата
                                          Бог щастието ти дари.
                                          Ти поиска сърцето ми,
                                          би го откраднала дори
                                          и когато се предадох
                                          целуна устните ми
                                          и така ме спаси.
                                          Ръцете ми са силни,
                                          но коленете са слаби
                                          за да стоя в ръцете ти
                                          без да падна в краката ти.
                                          През нощта не те видях
                                          и така не те опознах,
                                          но всички неща които каза
                                          никога не бяха истина
                                          и игрите които играеше -
                                          ти печелеше и печелеше.
                                          Но ще запаля огън от дъжда
                                          да гори докато плача
                                          за да виждам лицето ти
                                          когато крещя името ти.






 



Тагове:   огън,   от дъжда,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emocionalnost - Нежно !
09.08.2018 19:08
С дъх на ласки,
поглед от сатен!
Ти не казвай още,
че си в моя плен!

Благодаря!!! :-)
цитирай
2. vesever - И в унисон с песента на Адел, много ...
09.08.2018 21:22
И в унисон с песента на Адел, много добро!
Поздрави, Краси!
цитирай
3. vesever - О, чак сега се заслушах, това е пр...
09.08.2018 21:29
О, чак сега се заслушах, това е превод на песента ))) Не бях се заслушвала преди, макар че и аз харесвам тази песен.
цитирай
4. lexparsy - Много хубаво стихотворно споде...
10.08.2018 15:54
Много хубаво стихотворно споделяне !

А как ли ще се чувства Тя сега милата когато дъжд я завали? :-)))
цитирай
5. troia - Здравей, Краско!
11.08.2018 18:31
Много приятен постинг за красива Муза.
Поздрави!:)
цитирай
6. krassko - И аз благодаря за идеята и стиха:)
11.08.2018 21:31
emocionalnost написа:
С дъх на ласки,
поглед от сатен!
Ти не казвай още,
че си в моя плен!

Благодаря!!! :-)


Може би ще има и следващо...
цитирай
7. krassko - Наистина се опитах да е в унисон с ритъма на мелодията:)
11.08.2018 21:33
vesever написа:
И в унисон с песента на Адел, много добро!
Поздрави, Краси!

цитирай
8. krassko - От преводач нищо не можеш да скриеш....
11.08.2018 21:34
vesever написа:
О, чак сега се заслушах, това е превод на песента ))) Не бях се заслушвала преди, макар че и аз харесвам тази песен.

Но превода е доста свободен...:)
цитирай
9. krassko - Благодаря, Лекси!
11.08.2018 21:38
lexparsy написа:
Много хубаво стихотворно споделяне !

А как ли ще се чувства Тя сега милата когато дъжд я завали? :-)))


А когато завали сигурно ще се почувства щастлива... Музите трябва да са щастливи...
цитирай
10. krassko - Благодаря, благодаря, че я намираш красива:)
11.08.2018 21:43
troia написа:
Много приятен постинг за красива Муза.
Поздрави!:)

А аз си изхвърлих огледалата за да не виждам колко съм грозен ...:)))
Дано съм те развеселил...
Поздрави!
цитирай
11. анонимен - Нали)) Някога и аз превеждах п...
12.08.2018 12:38
Нали))
Някога и аз превеждах песни за приятели. Много приятно занимание
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208400
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031